Merk | BMW |
Type | 316I |
Kleur | blauw |
Bouwjaar | 27-09-1999 |
Nieuwprijs | Onbekend |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 77 kW / 105 PK |
0-100km/h | 12,2 seconden |
Topsnelheid | - km/h |
Aantal eigenaren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Importauto | Ja |
APK tot | 21-04-2025 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
Vermogen | 77 kW / 105 PK |
Koppel | 165 Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1895cc |
Verbruik stad | 11.3 l/100km (1:8.8km) |
Verbruik snelweg | 5.7 l/100km (1:17.5km) |
Verbruik gecombineerd | 7.8 l/100km (1:12.8km) |
CO2 uitstoot | 187 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
WOK staat voor Wacht Op Keuren. Een voertuig met een WOK status wacht dus op keuring. Dit betekent in feite dat het voertuig op dat
moment niet APK goedgekeurd is. Zonder APK mag er geen gebruik gemaakt worden van het voertuig. Let op: een WOK melding geeft niet aan dat een voertuig perse schade heeft gehad. Een voertuig kan ook een WOK status hebben als bijvoorbeeld de ramen te donker geblindeerd zijn of teveel geluid maakt etc. Een WOK status kan verholpen worden door een APK keuring. De RDW Keurmeester controleert of het voertuig de weg op mag. |
Resultaten voor kenteken K-586-SN | Geen WOK status |
datum | 4e kwartaal 2016 |
schadebedrag | €3.000 - €4.000 |
km-stand | 40.000 - 50.000km |
schadepositie | rechtsvoor & rechtsachter |
datum | 1e kwartaal 2017 |
schadebedrag | €1.500 - €2.000 |
km-stand | 60.000 - 70.000km |
schadepositie | middenachter |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters. Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op. De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig is APK gekeurd tot: 21-04-2025 |
Aandachtspunt 1 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 3 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Aandachtspunt 1 Accu ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 4 Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 5 Claxon werkt niet goed |
Aandachtspunt 6 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 7 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 8 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 9 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken K-586-SN | Ja |
Omschrijving De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan vanwege de mogelijkheid van inwerking van vocht en veroudering bij activeren een te hoge druk opbouwen. Als gevolg kan de gasgenerator ontploffen en kunnen metaaldelen losraken en weggeschoten worden. Mogelijk gevolg Geen of niet voldoende bescherming bieden en verwonden van de bestuurder en andere inzittenden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de productiecode van de gasgenerator controleren en mogelijk moet de gasgenerator worden vervangen. De voertuigeigenaar wordt mogelijk aangeraden het voertuig dan niet meer te gebruiken. De voertuigeigenaar wordt mogelijk einde van het derde kwartaal van 2020 opnieuw uitgenodigd de airbag te laten vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 417.898 |
Omschrijving Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten. Mogelijk gevolg Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 1.200.000 |
Omschrijving De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan vanwege de mogelijkheid van inwerking van vocht en veroudering bij activeren een te hoge druk opbouwen. Als gevolg kan de gasgenerator ontploffen en kunnen metaaldelen losraken en weggeschoten worden. Mogelijk gevolg Geen of niet voldoende bescherming bieden en verwonden van de bestuurder en andere inzittenden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de productiecode van de gasgenerator controleren en mogelijk moet de gasgenerator worden vervangen. De voertuigeigenaar wordt mogelijk aangeraden het voertuig dan niet meer te gebruiken. De voertuigeigenaar wordt mogelijk opnieuw uitgenodigd de airbag te laten vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 329.175 |
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van BMW 316I modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 6.445 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Politie | niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | niet gestolen |
RDW | niet gestolen |
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2.730 mm |
Spoorbreedte voor | 1490 mm |
Spoorbreedte achter | 1480 mm |
Massa rijklaar | - |
Massa ledig voertuig | 1260 kg |
Toegestane max. massa voertuig | 1785 kg |
Maximale laadvermogen | 525 kg |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 670 kg |
Aanhanger geremd | 1250 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Totaal bekeken | 58 |
Laatste 30 dagen bekeken | 3 |
Eigenareninformatie | Bekijk rapport |
Aantal dagen in bezit van eigenaar | Bekijk rapport |
Onderhoudsbeurten | - |
Algemene garantie | - |
Carrosserie garantie | - |
Vermogen | 77 kW / 105 PK |
Koppel | 165 Nm |
Topsnelheid | - km/h |
0-100km/h | 12,2 s |
Vervaldatum APK | 21-04-2025 |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 27-09-1999 |
Eerste afgifte in Nederland | 10-03-2021 |
Laatste tenaamstelling | 10-03-2021 |
Aantal tenaamstellingen | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal keer opgezocht op KentekenCheck.nl | 58 |
Schadeverleden | |
km stand controle | |
Eigenaren geschiedenis | |
Waarde rapport + geschiedenis |
provincie | per kwartaal | per jaar |
---|---|---|
Groningen | €205 | €820 |
Friesland | €200 | €800 |
Drenthe | €202 | €808 |
Overijssel | €194 | €776 |
Flevoland | €195 | €780 |
Gelderland | €207 | €828 |
Utrecht | €194 | €776 |
Noord-Holland | €190 | €760 |
Zuid-Holland | €207 | €828 |
Zeeland | €196 | €784 |
Noord-Brabant | €194 | €776 |
Limburg | €195 | €780 |
Uitvoering | |
BPM bedrag | € 6.445 |
Handelsbenaming | 316I |
Variant | |
Carrosserie | sedan |
Plaats chassisnummer | |
Voertuigcategorie | M1 |
Boring x slag | - |
Compressieverhouding | - |
Eurolabel | 2 |
Geluid rijdend | 73 dB(A) |
Geluid stationair | 77 dB(A) |
Kleppenbediening | - |
Tankinhoud | - |
KM standen worden gecontroleerd bij de RDW |
|
Vergelijk 28 aanbieders
Wordt deze BMW jouw nieuwe auto? Bespaar op je autoverzekering! In onze vergelijker bekijk je het aanbod van 28 verzekeringsmaatschappijen. Vul je postcode en geboortedatum in om de aanbiedingen te bekijken.
We vergelijken de volgende aanbieders: FBTO, Inshared, DITZO, Unive, Centraal beheer, Allianz Direct, OHRA, HEMA, Klaverblad, EAGON, Nationale Nederlanden, Reaal, ABN-AMRO, SNS, en 14 andere aanbieders. Bekijk meer informatie op: KentekenCheck.nl/verzekering |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Het is niet mogelijk om dit voertuig over te schrijven naar een nieuwe eigenaar. Dit kan verschillende oorzaken hebben:
1. Het voertuig is gestolen. |
Op zoek naar een ander voertuig en ga je je eigen voertuig verkopen of inruilen? Dan heb je de tenaamstellingscode nodig.
De tenaamstellingscode bestaat uit meerdere delen en heeft in totaal 9 cijfers. Deze tenaamstellingscode is online te bestellen op: Tenaamstellingscode.nl Voorbeeld:
-85224
|
Wegenbelasting | €63 |
Brandstof | €121 |
Onderhoud | €20 |
Banden | €10 |
Verzekering v.a. | €20 |
Totaal | €234 |
Heb je hulp nodig bij de verkoop van je auto? Dan is ikwilvanmijnautoaf.nl de partij voor jou. Na een snelle aanmelding nemen de medewerkers van ikwilvanmijnautoaf namens jou contact op met geïnteresseerde dealers. Ben je tevreden met de verkoopprijs? Dan is je auto verkocht en helpen ze je met een veilige levering. Zonder gedoe, verkocht. - Ontvang snel een bod op je voertuig - Zonder gedoe. Verkocht. Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Ander voertuig op het oog maar nog in het bezit van een voertuig? De grootste kans om het voertuig te verkopen is via Marktplaats.nl - Het grootste verkoopplatform van NL - Elke dag 6.000 nieuwe auto advertenties Plaats nu jouw voertuig via deze link, klik hier. |
Chassisnummer / VIN | bekijk rapport |
Meldcode | bekijk rapport |
Bekijk het uitgebreide BMW rapport met daarin extra: